همشهری آنلاین: سهمیه 3 ماهه سوخت خودروهای سواری و موتورسیکلت‌ها از ساعت 24 یکشنبه (31شهریور ) در کارت‌های سوخت اعمال می‌شود

به گزارش واحد مرکزی خبر، مدیر سامانه هوشمند سوخت با اعلام این خبر گفت:‌ میزان سهمیها در مقایسه با دوره گذشته تغییری نکرده است و برای خودروهای سواری به ازای هر ماه 120 لیتر و در مجموع 360 لیتر سهمیه بنزین برای سه ماه در کارت سوخت آنان اعمال خواهد شد.

عبد الرضا امینی افزود: برای موتورسیکلت نیز به ازای هر ماه 36 لیتر سهمیه بنزین در نظر گرفته شده است که فردا شب در کارت سوخت انها اعمال می‌شود .

وی درباره تنها تغییر در سهمیه‌ای این دوره گفت:‌ خودروهایی که سهمیه بنزین به آنها تعلق می‌گیرد می‌توانند برای استفاده از بنزین سوپر از سهمیه کارت خود با قیمت هر لیتر 150 تومان استفاده کنند.

امینی با بیان اینکه صاحبان خودروها می‌توانند همه سهمیه120 لیتر ماهانه خود را بنزین معمولی با قیمت 100 تومان یا بنزین سوپر با قیمت 150 تومان استفاده کنند گفت:‌ قیمت غیر یارانه‌ای بنزین سوپر نیز 540 تومان است.

وی خاطر نشان کرد: سهمیه بنزین خودروهای سواری و موتور سیکلت‌هایی که از دوره قبل در کارت سوخت آنها باقی مانده است بدون هیچ محدودیتی به دوره بعدی منتقل می‌شود

کد خبر 63868

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار صنعت و تجارت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز